FAQ - najczęściej zadawane pytania
1Czym jest MojKorepetytor?
MojKorepetytor jest pierwszym serwisem korepetycyjnym “na życzenie” w Polsce. Pozwala na znalezienie kompetentnego korepetytora oraz na zapewnienie Tobie lub Twojemu dziecku faktycznej poprawy wyników w nauce.
2Co odróżnia MojKorepetytor od innych serwisów korepetycyjnych?
Do tej pory do wyboru były strony z ogłoszeniami i organizacje edukacyjne. Ogłoszenia mogą przestraszyć ucznia lub rodzica. Jaka jest gwarancja, że profil danej osoby jest prawdziwy? Czy korepetytor posiada odpowiednie kwalifikacje? Skąd różnica cenowa między zajęciami? Organizacje edukacyjne mogą zapewnić wysokim poziomem nauczania, ceny są jednak często zbyt wysokie, a zajęcia odbywają się w placówce, co wiąże się z dojazdami.
MojKorepetytor jest rozwiązaniem pozbawionym tych defektów. Możecie mieć lekcje u siebie w domu, ze sprawdzonym i doświadczonym nauczycielem.
3Jak wybierani są nauczyciele?
Sprawdzamy oceny nauczyciela, autentyczność jego dyplomu i czy nie był karany. Po weryfikacji organizujemy rozmowę pedagogiczną. Rekrutujemy ograniczoną liczbę nauczycieli.
4Jaki jest profil nauczycieli?
Nauczycielami są studenci, z dobrymi ocenami i doświadczeniem w udzielaniu korepetycji. Praca ze studentami to również możliwość zaoferowania najlepszych cen!
5Wybrałem korepetytora, jak długo mam czekać na pierwszy kontakt?
Korepetytor zadzwoni do ciebie w ciągu 24 godzin, aby umówić się na pierwszą lekcję. Jeśli nie otrzymasz żadnych informacji, skontaktuj się z nami.
6Czy mogę zmienić lub dodać innego korepetytora?
Tak. Kiedy masz już na swoim koncie kilka godzin, możesz dowolnie dysponować pakietem godzin.
7Jak zmienić lub dodać korepetytora?
Wystarczy zalogować się do swojego profilu i kliknąć na wybór korepetytora.
8Czy muszę płacić po zakończeniu lekcji?
Nie, kupujesz pakiety godzin online. Po zakończeniu lekcji godziny są automatycznie odliczane od twojego konta. Otrzymasz wiadomość e-mail przed lekcją i po lekcji. Możesz również przejrzeć historię odbytych lekcji na swoim profilu.
9Kończy mi się liczba godzin, jak mam je doładować?
Po prostu zaloguj się do swojego profilu i dodaj nowy pakiet godzin.
10Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane godziny z pakietu?
Nie. Możesz jednak zmienić korepetytora za pomocą kilku kliknięć lub podzielić się godzinami zajęć z bliskimi.
11Liczba godzin na moim koncie nie odpowiada liczbie zrealizowanych godzin.
W przypadku umówienia się na lekcję, godziny są rezerwowane i tymczasowo odliczane z konta. Po zakończeniu lekcji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, a godziny zostaną ostatecznie odliczone. Jeśli wyświetlana liczba godzin nadal się nie zgadza, prosimy o kontakt.
12Czy mogę anulować rezerwację danej lekcji?
Tak. Jeśli odwołasz zaplanowane zajęcia z 48-godzinnym wyprzedzeniem, możesz to zrobić online poprzez klikając na swój profil, następnie na moje kursy i na anulowanie kursu. Jeśli rezygnacja ma miejsce dzień wcześniej, prosimy o kontakt telefoniczny z nauczycielem.
13Czy opinie klientów nauczycieli są filtrowane?
Nie, nie wprowadzamy żadnej cenzury. Dostępne są wszystkie komentarze i oceny użytkowników. Chcemy, aby uczniowie mogli korzystać z najlepszych korepetytorów, dlatego zachęcamy do zostawiania ocen i opinii.
14Czy zdam maturę?
To zależy od ciebie, naszym zadaniem jest pomóc ci w uwolnieniu twojego potencjału. Innymi słowy: tak, jest na to duża szansa :)